جدول آچار خور پیچ و مهره

Wiki Article

با بالا بردن فروش خود هزینه های جاری را کاهش دهید دسترسی به بازار فروش با دیجیتال مارکتینگ شرکای تجاری

این نوع پیچ‌ها عمدتاً برای اتصال سرویس خواب در زیر کار استفاده می‌شوند، زیرا این پیچ‌ها برای اتصال در محیط‌های باز و مستعد به برخورد با اشیاء مختلف استفاده می‌شوند.

احتمال لغزش پیچ گوشتی بسیار کم است، زیرا پیچ گوشتی از هر چهار طرف داخل درایو قفل می‌شود. طول شیار پیچ چهارسو کوتاه‌تر از طول شیار پیچ صاف است و با نیروی کمتری می‌توان آن را باز کرد.

قیمت نیز بر اساس اندازه آن، جنس آن و گرید آن متفاوت است. پیچ استور تلاش دارد انواع قطعات را بدون واسطه به دست مصرف کننده برساند و با حذف واسطه ها، از هزینه تولید محصولات بکاهد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت روز نیز کافیست در این خصوص با کارشناسان پخش پیچ و مهره پیچ استور ما تماس تلفنی برقرار کنید.

پیچ چوب برای اتصال اشیا چوبی مورد‌ استفاده قرار می‌گیرند. این پیچ به شکل نیمه رزوه تولید می‌شود و به رنگ زرد یا نقره‌ای موجود است.

این پیچ‌ها از جنس فولاد درجه پایین ساخته می‌شوند و با یک مهره مربع یا شش ضلعی برای اتصال قطعات فلزی مناسب هستند.

اندازه، جنس، گرید و سایر مشخصات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش احتمال لق شوندگی دارند. این مهره‌ها به دلیل داشتن دو گوش بیشتر میزان سایش سطح کمتری داشته و در مواقعی که نیاز به باز و بسته کردن بیشتر مهره وجود دارد از آنها استفاده می‌کنند. از مزایای مهره‌های شش گوش نسبت به مهره‌های چهارگوش می‌توان به این نکته اشاره کرد که در هر بار چرخش ۶۰ درجه از زاویه مهره توسط اپراتور جابجا می‌شود. از انواع مهره شش گوش می‌توان به مهره شش گوش سنگین اشاره کرد.

حقوق این سایت به شرکت نوآوران غرب آسیا (عمده فروشی آنلاین آپاروز) تعلق دارد. طراحی توسط آژانس خلاقیت کوانتین.

همچنین می توانید قبل از خرید، قیمت پیچ و مهره را با سایر فروشگاه های آنلاین مقایسه کنید.

مناسب شما  لیست انواع انبر و کاربرد هر کدام + پیچ و مهره پرچی بررسی ۳۲ نوع انبر

این پیچ از فولاد کربن ساخته شده و در برابر مواد شیمیایی و رطوبت آسیب پذیر است؛ به همین جهت برای استفاده در محیط‌های مرطوب مناسب نیست.

کلیه حقوق این وب سایت برای آقای رضا اکبر قره باغ محفوظ است.

پیچ ورق کاری برای متصل کردن صفحات و قطعات فلزی به کار رفته و نوک فلزی و رزوه آن از پیچ چوب تیزتر است به همین جهت برای اتصال قطعات فلزی به کار می‌رود.

Report this wiki page